Cercar en aquest blog

Lilypie Kids Birthday tickers

divendres, de gener 06, 2006

Cuna Rimbau


Aquest ha sigut el meu bressol fins ara. Molts dies m'hi posen però no hi estic gaires hores...ja gairebé no hi cabo i dormo molt més a gust al llit gran amb els pares. A més ha d'arribar un llitet de barrots que posaran en el seu lloc, que ja veurem si em fa el pes o no... ells em diuen que m'hauré d'aguantar igualment... ja veurem. Als pares els agrada molt aquesta "cuna" i suposo que per això la pengen aquí, però jo... de petita si que hi dormia a gust, però ja no m'interessa.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola! Sóc el dissenyador de la Cuna Rimbau, casualment he trobat aquesta plana i m'ha agradat conèixer la Maria. En aquests moments tinc al costat a la meva nena que es diu Júlia i està encantadíssima de conèixer la Maria. Ella també, és clar, ha dormit en aquest bressol. Una abraçada de tots nosaltres