Cercar en aquest blog

Lilypie Kids Birthday tickers

diumenge, de gener 08, 2006

reis


Així que això són els reis... Feia dies que ho sentia dir i ara ja ho he vist: tothom es va posar a obrir paquets i treure coses i quan em va tocar a mi em van deixar que estripés el paper (cosa que em va agradar molt de fer), em van anar ensenyant i donant coses una darrera l'altra mentre feien "oohh", reien i aplaudien, i al final vaig haver de tornar a casa a coll del pare perquè dúiem el cotxet ple de caixes i bosses. Em sembla que aquest any m'he perdut alguna cosa i no he acabat d'entendre què passava... potser l'any que ve

1 comentari:

Anònim ha dit...

Carai! Aquest parc és com el Port Aventura dels bebès!

Però el pare tampoc es podrà queixar dels Reis, que veig que per allà darrera li ha caigut un kit ADSL :)