Cercar en aquest blog

Lilypie Kids Birthday tickers

diumenge, d’abril 06, 2008

fageda

Vem pujar a una carrossa que ens va passejar per la fageda, que és un bosc.
Veniu que us ho explico.

El cavall podia tot sol amb el carro ple de gent, i ens portava per caminets entre els arbres. Feia una mica de fred i jo duia guants però el cavall anava sense roba i treia fum per la boca.


M'agradava el trac trac del carro mentre travessàvem el bosc sentint les olors de les plantes i els sorolls dels ocells.


Una estoneta vem caminar... bé, jo no.

El balanceig del carro em va deixar una mica ensonadeta i el pare va fer de cavall.


Quan vem baixar, vaig donar les gràcies al cavall per un passeig tan maco!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Acabem de veure que has anat amb
carruatge i estàs molt eixerida.
Fins aviat que dinarem junts.
Tate