Cercar en aquest blog

Lilypie Kids Birthday tickers

dimecres, de setembre 09, 2009

barbaria

Aquest és el far de Barbaria, un lloc on anem cada any i que m'agrada molt. I aquest any més que mai, doncs m'he passat l'estiu enganxada a Mar i Cel i als moriscos quan els expulsen els embarquen cap a Barbaria...i els que em coneixeu ja m'heu sentit cantar mil vegades la cançó...
El cap de Barbaria on hi ha el far és un lloc màgic, ple de bones vibracions...

A mi m'encanta doncs està ple de pedres i pedretes i de fites com vaig explicar l'any passat i puc jugar-hi molta estona.


Aquest estiu em vaig voler fer una caseta. Em va quedar maca oi?



A més a Barbaria el sol es pon al mar en un espectacle de llum i colors...I és una cosa que durant la resta de l'any no puc veure. On visc el sol no es pon mai sobre el mar!