Cercar en aquest blog

Lilypie Kids Birthday tickers

diumenge, de març 30, 2014

cerdanya



 Finalment vem marxar un cap de setmana de la ciutat! Aprofitant que el meu avi aniria a la Cerdanya ens hi vem afegir. El primer dia vem fer una petita excursió caminant fins a Pedra on hi ha aquesta església romànica tan bonica.

Vaig baixar fins al riu on hi havia neu i m'ho vaig passar pipa fent boles i més boles en una guerra contra el pare. Aquí estic disposada a l'atac.

FOC!!! tot i que hauria de dir NEU!!! Va ser divertidíssim.

 L'endemà vaig anar amb els meus pares a fer una excursió amb raquetes de neu. 
 La neu estava esplèndida, en pols, suau, i era fàcil de caminar, tot i que el circuit que vem fer era força llarg i vem estar unes tres hores caminant.
 Però va ser molt agradable caminar entre boscos silenciosos, solitaris i tranquils. A nosaltres tres és el que més ens agrada, natura pura, sense humans.
 Vem tenir la sort d'un dia assolellat i de tant en tant trobàvem vistes com aquesta.
 Vem fer uns parada al refugi, vem jugar i fer un ninot de neu. Mireu que maco el vem deixar!
 La casa de Riu on vem estar molt bé!